tel. +48 61 307 22 35biuro@wano.pl

Produkty

System hotelowy ON-LINE

System kontroli dostępu ON-LINE

System ON-Line to system kontroli dostępu na karty zbliżeniowe zbudowany z sieci urządzeń połączonych ze sobą poprzez okablowanie strukturalne. System obsługiwany jest ze stanowiska komputorewego, do którego dołączone są wszystkie pozostałe urządzenia systemu. Jest to alternatywane rozwiązanie dla hoteli i firm zastępujące klasyczne zamki hotelowe lub biurowe działające OFF-Line.

 

STRUKTURA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU ON-LINE

 

____________________________________________________________________________________________________________________

 

Zdalne połączenie realizowane jest na podstawie programu TeamViewer
 


 

GŁOWNE ZALETY SYSTEMU ON LINE

 

SZYBKOŚĆ DZIAŁANIA
Przez to, że system działa online, wszystkie informacje przesyłane są na bieżąco. Do każdego przejścia w ciągu kilku milisekund można przesłać informację o uprawnieniach dostępu dla wybranej osoby lub grupy osób. Ponadto system rejestruję niedomknięte drzwi, stan urządzeń, ilość wejść oraz wszystkie niezbędne informacje w czasie rzeczywistym. System pozwala na zdalne blokowanie lub odblokowywanie przejścia lub wprowadzenie je w tryb konferencyjny nie ruszając się zza biurka.

NIEZAWODNOŚĆ
System gwarantuje niezwyjle wysoką niezawodność i funkcjonalność potwierdzoną w tysiącach wdrożonych z sukcesem instalacji. Oferowane przez nas urządzenia cechuje bardzo dobra relacja jakości do kosztu. Czytniki wykonane w trwałej, estetycznej obudowie z udaroodpornego poliamidu. Wszystkie elementy elektroniczne są zalane masą wepuranową, co czyni czytnik odpornym na warunki atmosferyczne. Nowoczesny desing oraz niewielkie wymiary pozwalają na jego zawieszenie w dowolnym miejscu. Wszystkie urządzenia produkowane są na terenie naszego kraju jak i wewnętrz wspólnoty unijnej.

INTEGRACJA
System kontroli dostępu ON-Line może być zintegrowany z systemem zamków i włączników hotelowych, systemem PPOŻ, CCTV, systemem otwierania wind, parkingów i pozostałych przejść. Do systemu można dołączyć modół rejestracji czasu pracy i tym samym i można rozliczać pracowników z czasu pracy. System pozwala na sterowanie zewnętrzymi urządzeniami jak np. rolety antywłamaniowe, oświetlenie, systemy ścian przesównych, siłowniki bramowe itp. 

BEZPIECZEŃSTWO
Dostęp do systemu posiadają tylko uprawnieni operatorzy o ściśle nadanych uprawnieniach dotyczących zakresu sterowania systemem oraz obsługiwanych grup użytkowników. Każda operacja związana z nadaniem dostępu do pomieszczeń, wydaniem/usunięciem karty, zmianą regulaminów itp. jest zapisywania w wewnętrznym dzienniku zdarzeń systemu. 

OTWARTA ARCHITEKTURA
System może zostać podzielony na osobne gałęzie zwane podsystemami kontroli dostępu, przy czym w obrębie jednego systemu KD można zintegrować do 250 podsystemów. W każdym podsystemie może funkcjonować do 1000 przejść oraz do 4000 użytkowników. Program do obsługi sysytemu zarządza podsystemami za pośrednictwem portów szeregowych (COM lub USB) lub poprzez sieć komputerową (WAN/LAN). System można dowolnie rozbudowywać i modyfikować w trakcie jego działania.

 

ELEMENTY ZABEZPIECZENIA POJEDYŃCZEGO PRZEJŚCIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 


OPIS URZĄDZEŃ


System RACS 4 umożliwia realizację kontroli dostępu w hotelach przy wykorzystaniu kontrolera dostępu PR821-CH obsługiwanego z poziomu programu PR Master. Kontroler PR821-CH jest wyposażony w kieszeń na kartę i zarządza dostępem do pokoju oraz realizuje proste funkcje automatyki pokojowej. Z kontrolerem może współpracować czytnik zbliżeniowy umieszczony na wejściu do pokoju (HRT82MF) oraz panel dotykowych klawiszy funkcyjnych (HRT82FK) lub panel przycisków (HRT82PB). Czytnik HRT82MF pełni rolę czytnika korytarzowego i oprócz podstawowej funkcji jaką jest sterowanie dostępem do pokoju jest wyposażony w przycisk dzwonka oraz wskaźniki świetlne umożliwiające sygnalizację obecności obsługi hotelowej w pomieszczeniu jak też sygnalizację takich stanów jak „Pomoc”, „Proszę posprzątać” oraz „Nie przeszkadzać”. Każdy z tych stanów jest sygnalizowany na osobnym wskaźniku świetlnym, który może być uruchamiany za pośrednictwem panelu klawiszy dotykowych (HRT82FK), panelu przycisków (HRT82PB) lub przyciskiem dołączanym do linii wejściowej kontrolera. Kontroler umożliwia blokowanie zasilania elektrycznego w pokoju, proste sterowanie klimatyzacją jak również, we współpracy z czujnikami otwarcia drzwi i okien, proste funkcje antywłamaniowe. Dla zarządzania systemem kontroli dostępu z poziomu recepcji dostępny jest zewnętrzny program PR Hotel będący nakładką na aplikację PR Master. Program ten udostępnia funkcje zarządzania gośćmi hotelowymi oraz automatyką pokoju hotelowego i ma na celu ułatwienie obsługi systemu przez personel hotelu.

 

PR821-CH - hotelowy kontroler dostępu

Hotelowy, wewnętrzny kontroler dostępu z wbudowanym czytnikiem kart EM 125 KHz oraz 13.56 MHz MIFARE® oraz kieszenią na kartę zbliżeniową, możliwość instalacji bezpośrednio na puszcze elektro-instalacyjnej 60mm.

 

CHARAKTERYSTYKA

  • kieszeń na kartę z obsługą kart EM 125 kHz i MIFARE®
  • współpraca z zewnętrznym czytnikiem umieszczonym na wejściu do pokoju
  • współpraca z panelem dotykowych klawiszy funkcyjnych (HRT82FK)
  • obsługa z poziomu programu  PR Master
  • możliwość sterowania zasilaniem elektrycznym w pokoju poprzez umieszczenie karty w kieszeni kontrolera
  • komunikacja RS485
  • trzy wejścia NO/NC
  • dwa wyjścia tranzystorowe 1A/15VDC
  • wyjście przekaźnikowe 1.5A/30V
  • zasilanie 12VDC

 


HRT82MF - korytarzowy czytnik zbliżeniowy MIFARE®

Korytarzowy czytnik kart MIFARE®, przycisk dzwonka,możliwość instalacji bezpośrednio na puszcze elektro-instalacyjnej 60mm, wskaźniki świetlne do sygnalizacji: “Nie przeszkadzać”, „Wezwanie pomocy”, “Posprzątać pokój”, „Obecność gościa”.


CHARAKTERYSTYKA

  • odczyt kart zbliżeniowych MIFARE®
  • cztery wskaźniki LED
  • przycisk dzwonka
  • interfejs komunikacyjny RACS CLK/DTA
  • zasilanie 12VDC

 


HRT82FK - panel dotykowych klawiszy funkcyjnych​

 

Panel sensorycznych klawiszy funkcyjnych jest urządzeniem dołączanym do magistrali RACS CLK/DTA i dedykowanym do współpracy z kontrolerami serii PRxx2 (Roger). Zastosowanie panelu umożliwia zdefiniowanie w kontrolerze czterech dodatkowych klawiszy funkcyjnych o konfigurowalnym przeznaczeniu. Zwykle, znajduje zastosowanie jako panel wyboru trybu RCP albo do funkcji automatyki budynkowej. W przypadku zastosowania w hotelowych systemach kontroli dostępu HRT82FK służy zwykle do wezwania personelu hotelu lub zamówienia dodatkowej usługi.


CHARAKTERYSTYKA

  • zasilanie 12VDC
  • cztery sensoryczne klawisze funkcyjne
  • interfejs komunikacyjny RACS CLK/DTA
  • cztery wskaźniki LED
  • głośnik sygnalizacyjny
  • regulacja poziomu głośności
  • detekcja otwarcia obudowy oraz oderwania od podłoża
  • konfiguracja z PC (RogerVDM)
  • praca w warunkach wewnętrznych
  • znak CE
     


HRT82PB - panel przycisków funkcyjnych​

Wewnętrzny panel przycisków funkcyjnych, zaciski śrubowe, możliwość instalacji bezpośrednio na puszcze elektro-instalacyjnej 60mm. Panel HRT82PB oferuje zestaw czterech przycisków chwilowych z izolowanymi stykami NO oraz czterech wskaźników LED sterowanych z zewnętrznego źródła napięcia. Zasadniczo, panel jest dedykowany do celów wyzwalania linii wejściowych kontrolerów oraz sygnalizacji wybranych stanów logicznych kontrolerów dostępu systemu RACS niemniej może być również wykorzystany do innych celów o ile spełnione będą jego nominalne warunki użytkowania.​


CHARAKTERYSTYKA
 

  • cztery przyciski z izolowanym stykiem NO 0.125A/48VDC
  • cztery wskaźniki LED sterowane z zewnętrznego napięcia 12VDC
  • zaciski śrubowe
  • praca w warunkach wewnętrznych
  • znak CE


 


PROJEKT - MONTAŻ - GWARANCJA
 


Oferujemy kompleksową obsługę systemów kontroli dostępu ON-Line. Po wstępnych uzgodninieach ze zleceniodawcą/inwestorem tworzymy projekt systemu, uwzględniając wszelkie przepisy BHP, jak również aspekty i wymogi techniczne dot. tego rodzaju instalacji. Podczas projektowania jesteśmy w ciągłym kontakcie z klientem prezentując każdy kolejny etap tworzenia systemu. Oferujemy wycenę, projekt, dostawę wraz z uruchomieniem i szkoleniem pracowników. Nasze systemy objęte są  3 letnią gwarancją z możliwością wydłużenia do 5 lat. Oferujemy również serwis pogwarancyjny.Jeżeli jesteś zainteresowany systemem ON-Line do Hotelu, Firmy czy Szkoły - napisz email lub zadzwoń. Przygotujemy wycenę lub przyjedziemy na prezentację urządzeń.

Zapraszamy.

wróć
WIELKOPOLSKA - siedziba firmy
ul. Wschodnia 21E/69
62-030 Luboń k. Poznania
tel. +48 61 307 22 35 / +48 784 037 299
biuro@wano.pl
Interjot Hotel Supply magnetic
Copyright WANO Design and created by Rio Creativo