Automatyczna recepcja - Kiosk hotelowy
Kiosk hotelowy
Dobry system hotelowy to nie tylko ułatwienie pracy dla personelu, ale przede wszystkim narzędzie do zapewnienia zadowolenia gości hotelowych. Szybka i bezproblemowa rezerwacja, możliwość samodzielnego zameldowania i wymeldowania, a także dostęp do oferty hotelowej na kiosku samoobsługowym – wszystko to pozytywnie wpływa na doświadczenia gości. Dodatkowo, wsparcie tych rozwiązań odpowiednimi programami lojalnościowymi zwiększa szanse na powrót gości na kolejne pobyty.
Główne cechy kiosku hotelowego:
- Obsługa rezerwacji i meldunku gości
- Proste rozliczanie pobytu z kosztami usług dodatkowych (spa, restauracja)
- Profesjonalna i szybka obsługa
- Najwyższa jakość obsługi na każdym etapie pobytu gościa w hotelu
- Oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb gości
- Dodatkowa przestrzeń na reklamę obiektu
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas, zadzwoń lub umów się na kawę!