Automatyczna recepcja - Kiosk hotelowy

 

Zapytaj o produkt

Kiosk hotelowy

Dobry system hotelowy to nie tylko ułatwienie pracy dla personelu, ale przede wszystkim narzędzie do zapewnienia zadowolenia gości hotelowych. Szybka i bezproblemowa rezerwacja, możliwość samodzielnego zameldowania i wymeldowania, a także dostęp do oferty hotelowej na kiosku samoobsługowym – wszystko to pozytywnie wpływa na doświadczenia gości. Dodatkowo, wsparcie tych rozwiązań odpowiednimi programami lojalnościowymi zwiększa szanse na powrót gości na kolejne pobyty.

 

Główne cechy kiosku hotelowego:

 

  • Obsługa rezerwacji i meldunku gości
  • Proste rozliczanie pobytu z kosztami usług dodatkowych (spa, restauracja)
  • Profesjonalna i szybka obsługa
  • Najwyższa jakość obsługi na każdym etapie pobytu gościa w hotelu
  • Oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb gości
  • Dodatkowa przestrzeń na reklamę obiektu

 

 

 

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas, zadzwoń lub umów się na kawę!

×

Zapytaj o produkt