Oprogramowanie ÜManagement 2.0

Zarządzanie kluczami elektronicznymi. Oprogramowanie kontroli dostępu zapewnia wielopoziomową edycję uprawnień dla budynków, grup, działów jak i pojedynczych pracowników czy gości. Program umożliwia zastosowanie zarówno w dużych firmach, instytucjach publicznych jak i hotelach oraz w małych prywatnych przedsiębiorstwach. System kontroli dostępu ÜManagement 2.0 posiada szereg integracji z największymi europejskimi producentami zabezpieczeń, w tym Suedmetall, Uhlmann und Zacher czy Voxio. System zatem może obsługiwać zarówno klamki elektroniczne na kod, elektroniczne zamki szafkowe, czytniki na kod i kartę kłódki jak i bezprzewodowe zamki wpuszczane.

 

Elastyczne wersje oprogramowania

  • Wersja jednostanowiskowa - prosta instalacja na komputerze lokalnym, baza MDB
  • Wersja wielostanowiskowa - oprogramowanie może być używane przez kilku użytkowników, z różnych urządzeń, konfiguracja SQL

 


Różne tryby pracy (możliwe indywidualne dopasowanie do każdego obiektu):

  • Tryb normalny
    • Prawa dostępu są przypisane do grupy użytkowników
    • Bezproblemowa organizacja, obsługa oprogramowania jest bardzo prosta
    • Zoptymalizowany dla małych obiektów

 

  • Tryb profesjonalny
    • Prawa dostępu można określić bezpośrednio dla pojedynczych drzwi (maksymalnie 5 drzwi na użytkownika)'
    • (Możliwość dodania grupy użytkowników / tj. dane drzwi do mieszkania i wszystkie pomieszczenia użytku ogólnego)
    • Najróżniejsze niestandardowe opcje

 

Zastosowanie

  • Klamki biurowe
  • Wkładki elektroniczne
  • Czytniki na kod i kartę
  • Bezprzewodowe zamki wpuszczane
  • Kłódki elektroniczne
  • Zamki szafkowe
  • Zamki do drzwi szklanych

 

Zalety zastosowania

  • Nie trzeba stale nosić przy sobie pęku kluczy, wystarczy posiadać jeden klucz zbliżeniowy
  • Duża wygoda i bezpieczeństwo
  • Brak opłaty za licencję
  • Oprogramowanie jest intuicyjne w obsłudze
  • Możliwość dostosowania pod własne potrzeby
  • Różne uprawnienia dostępu
  • Zgodność ze standardem Mifare Classic, Mifare DESfire 13,56MHz, Legic prime i advant 13,56MHz

 

 

Podstawowe operacje

Tryb normalny (tylko drzwi i grupy drzwi)

Tryb profesjonalny (definiowanie budynków / pięter / drzwi

 

Dodawanie drzwi

 

Nowe drzwi do apartamentu / biura

  • Można nadać szczególne prawa dostępu dla tych drzwi
  • Możliwość dodania grupy drzwi - każdy użytkownik który uzyska prawo dostępu do poszczególnych drzwi, uzyska je także do powiązanych drzwi

 

Automatyczna aktywacja

  • Dwie strefy czasowe na drzwi

 

Konfiguracja czytników RFID

  • Konfiguracja jest wysyłana na klucz zbliżeniowy
  • Klucz zbliżeniowy należy trzymać obok czytnika RFID

 

Zarządzanie użytkownikami

  • Intuicyjny panel zarządzania
  • Użytkowników można dowolnie konfigurować

 

  1. Klucz zbliżeniowy musi być dodany do bazy danych

 

2. Należy wybrać drzwi

3. Teraz można zapisać dane przyznanych dostępów na kluczu zbliżeniowym (np. na karcie)

 

  • Opcjonalnie istnieje możliwość doładowania punktów (Kredytów) na pilota
  • Kredyt na karcie będzie zmniejszany przy każdym dostępie (liczbę punktów do odjęcia można wybrać w konfiguracji czytnika RFID)
  • Dostęp jest możliwy tylko wtedy, gdy na karcie posiada się wystarczającą ilość środków

 

  • Karty gości są sformatowane specyficzne, mogą być używane tylko jako karty gości
  • Ta procedura pozwala wystawiać karty gości w przystępny sposób

 

Strefy czasowe

  • Każda strefa czasowa oferuje dwie różne strefy

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas, zadzwoń lub umów się na kawę!

×
Zapytaj o produkt