Oprogramowanie ÜManagement 2.0
Cena 2490,75* zł brutto
2025,00* zł netto (bez VAT 23%)
*cena zwiera oprogramowanie + programator kart
Opis
Zarządzanie kluczami elektronicznymi. Oprogramowanie kontroli dostępu zapewnia wielopoziomową edycję uprawnień dla budynków, grup, działów jak i pojedynczych pracowników czy gości. Program umożliwia zastosowanie zarówno w dużych firmach, instytucjach publicznych jak i hotelach oraz w małych prywatnych przedsiębiorstwach. System kontroli dostępu ÜManagement 2.0 posiada szereg integracji z największymi europejskimi producentami zabezpieczeń, w tym Suedmetall, Uhlmann und Zacher czy Voxio. System zatem może obsługiwać zarówno klamki elektroniczne na kod, elektroniczne zamki szafkowe, czytniki na kod i kartę kłódki jak i bezprzewodowe zamki wpuszczane.
Elastyczne wersje oprogramowania
- Wersja jednostanowiskowa - prosta instalacja na komputerze lokalnym, baza MDB
- Wersja wielostanowiskowa - oprogramowanie może być używane przez kilku użytkowników, z różnych urządzeń, konfiguracja SQL
Różne tryby pracy (możliwe indywidualne dopasowanie do każdego obiektu):
- Tryb normalny
- Prawa dostępu są przypisane do grupy użytkowników
- Bezproblemowa organizacja, obsługa oprogramowania jest bardzo prosta
- Zoptymalizowany dla małych obiektów
- Tryb profesjonalny
- Prawa dostępu można określić bezpośrednio dla pojedynczych drzwi (maksymalnie 5 drzwi na użytkownika)'
- (Możliwość dodania grupy użytkowników / tj. dane drzwi do mieszkania i wszystkie pomieszczenia użytku ogólnego)
- Najróżniejsze niestandardowe opcje
Zastosowanie
- Klamki biurowe
- Wkładki elektroniczne
- Czytniki na kod i kartę
- Bezprzewodowe zamki wpuszczane
- Kłódki elektroniczne
- Zamki szafkowe
- Zamki do drzwi szklanych
Zalety zastosowania
- Nie trzeba stale nosić przy sobie pęku kluczy, wystarczy posiadać jeden klucz zbliżeniowy
- Duża wygoda i bezpieczeństwo
- Brak opłaty za licencję
- Oprogramowanie jest intuicyjne w obsłudze
- Możliwość dostosowania pod własne potrzeby
- Różne uprawnienia dostępu
- Zgodność ze standardem Mifare Classic, Mifare DESfire 13,56MHz, Legic prime i advant 13,56MHz
Podstawowe operacje
Tryb normalny (tylko drzwi i grupy drzwi) |
Tryb profesjonalny (definiowanie budynków / pięter / drzwi |
Dodawanie drzwi
Nowe drzwi do apartamentu / biura
- Można nadać szczególne prawa dostępu dla tych drzwi
- Możliwość dodania grupy drzwi - każdy użytkownik który uzyska prawo dostępu do poszczególnych drzwi, uzyska je także do powiązanych drzwi
Automatyczna aktywacja
- Dwie strefy czasowe na drzwi
Konfiguracja czytników RFID
- Konfiguracja jest wysyłana na klucz zbliżeniowy
- Klucz zbliżeniowy należy trzymać obok czytnika RFID
Zarządzanie użytkownikami
- Intuicyjny panel zarządzania
- Użytkowników można dowolnie konfigurować
- Klucz zbliżeniowy musi być dodany do bazy danych
2. Należy wybrać drzwi
3. Teraz można zapisać dane przyznanych dostępów na kluczu zbliżeniowym (np. na karcie)
- Opcjonalnie istnieje możliwość doładowania punktów (Kredytów) na pilota
- Kredyt na karcie będzie zmniejszany przy każdym dostępie (liczbę punktów do odjęcia można wybrać w konfiguracji czytnika RFID)
- Dostęp jest możliwy tylko wtedy, gdy na karcie posiada się wystarczającą ilość środków
- Karty gości są sformatowane specyficzne, mogą być używane tylko jako karty gości
- Ta procedura pozwala wystawiać karty gości w przystępny sposób
Strefy czasowe
- Każda strefa czasowa oferuje dwie różne strefy
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas, zadzwoń lub umów się na kawę!