Elektroniczny System Obsługi Klienta
OPIS
ELEKTRONICZNY SYSTEM OBSŁUGI KLIENTA
POSitive ESOK świetnie sprawdzi się zarówno w małych obiektach, jak i dużych sieciowych kompleksach. Niezależnie czy prowadzisz basen, lodowisko, klub fitness, pole golfowe czy organizujesz targi – system pomoże Ci zoptymalizować procesy biznesowe i obsługiwać więcej klientów wykorzystując mniejsze zasoby. Elektroniczny System Obsługi Klienta POSitive ESOK to system zaprojektowany specjalnie dla obiektów rekreacyjno-sportowych i wystawienniczych. System pomaga efektywnie rezerwować i sprzedawać bilety w obiektach każdej wielkości. Pełna integracja z systemami kontroli dostępu to gwarancja utrzymania optymalnego poziomu nadzoru i efektywnego zarządzania posiadanymi zasobami.
NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE:
- Szerokie perspektywy zastosowania: baseny, pola golfowe, stadiony, lodowiska, targi, wystawy
- Wygodne sprzedawanie biletów,
- Możliwość oferowania usług dodatkowych
- Usprawnienie marketingu
- Łatwe zarządzanie systemem
- Współpraca z wieloma urządzeniami takimi jak np. urządzenia fiskalne, czytniki kodów kreskowych itp.
- Konfiguracja dostosowana jest do indywidualnych potrzeb klienta
- Kontrola dostępu do poszczególnych stref obiektu
- Obsługa stanowisk kasowych we wszystkich strefach obiektu przez niezależnych operatorów (w tym terminali przenośnych, terminali na bramkach stref, punktów gastronomicznych, itp.).
- Zarządzanie stanowiskami POS: definiowanie nowych stanowisk, przypisywanie ich do danej strefy i operatora, przypisywanie do nich listy użytkowników, listy produktów, transponderów, itp.
- Definiowanie oraz przypisywanie różnych form płatności do stref lub stanowisk POS i transponderów np.: sprzedaż gotówkowa, bezgotówkowa (transponder - kredyt wewnętrzny), przelew, karta abonamentowa, voucher.
EFEKTYWNA OBSŁUGA KLIENTA
- Wybierając POSitive ESOK nawiązujesz współpracę z producentem oprogramowania oraz dostawcą sprzętu. Dzięki temu jesteś spokojny i pewny, że oprogramowanie będzie poprawnie współpracowało z komputerami POS, serwerami, systemami kontroli dostępu do szafek, a także bramkami.
- Intuicyjna obsługa oprogramowania skraca czas wdrożenia nowych pracowników. Managerowie i pracownicy z większym stażem mogą stale poszerzać swoje umiejętności dzięki zdalnym szkoleniom. Kioski samoobsługowe odciążą pracowników dzięki czemu optymalnie wykorzystasz swoje zasoby.
- Jeśli w Twoim obiekcie prowadzisz gastronomię lub oferta rekreacyjna stanowi element oferty hotelu możesz skorzystać z potęgi systemu POSitive zapewniając sobie najlepsze na rynku rozwiązanie, które nie wymaga skomplikowanych integracji i wdrożeń. Wszystko czego potrzebujesz w ramach jednego systemu.
- System zbiera informacje o klientach co pozwala na dostosowanie oferty pod ich wymagania. ESOK umożliwia także sprzedaż różnych typów biletów i dostosowanie karnetów do wymagań poszczególnych obiektów oraz oczekiwań klientów. Dzięki temu klienci będą mieli większą swobodę i chętnie będą korzystać z usług towarzyszących, co zwiększy Twoje zyski.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz do nas, zadzwoń lub umów się na kawę!